Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιανουάριος, 2011

Γνώστο αλλά παρα αυτά χρήσιμο

Εικόνα
Οι πιθανότητες να γνωρίζετε την αξία του βαδίσματος είναι πολλές αλλά παρά λα αυτά καλό είναι να τις επισημάνουμε σε αυτό το άρθρο. Οι τακτικές βόλτες μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης HDL, να μειώσουν την πίεση και ακόμα να ελαττώσουν το κίνδυνο ένος νέου καρδιακού επεισοδίου τόσο επιτυχημένα όσο και πιο έντονες δραστηριότητες όπως το τζόκινγκ σύμφωνα με την Αμερικάνικη Ένωση Καρδιάς. Φάνηκε ότι το περπάτημα έχει εντυπωσιακές επιδράσεις στη καταπολέμηση του διαβήτη.
- Ένα γρήγορο περπάτημα μετά από ένα γεύμα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα
- Ένα τακτικός περίπατος 30 λεπτών πέντε μέρες την εβδομάδα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης
- Το περπάτημα μπορεί να προλάβει ή ακόμα και να καθυστερήσει τα άτομα με κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη. Συνήθως δυόμιση ώρες περπάτημα την εβδομάδα έινια αρκετές για να καθυστερήσουν την εμφάνιση διαβήτη κατά 58% σύμφωνα με το Πρόγραμμα Πρόληψης Διαβήτη
- Το περπάτημα επηρεάζει την θετικά τη θεραπεί…

Πως να χάσετε βάρος...μετα τις γιορτές

Εικόνα
http://antonia19050.eliteweightlosspackage.com